100119


Jag har inte sovit en minut inatt. Gick upp och åt frukost tillsammans med mamma vid sextiden. Tjugo i nio hade jag tid hos tandregleringen så jag tog bussen ner. Skulle egenteligen haft en lektion efter det, men jag orkade verkligen inte åka in. På vägen hem mötte jag fia och julia, följde med dom till willys och sen gick jag hem. Tog en lång dusch och rakade benen med min nya rakhyvel Intuition Plus med integrerad tvål och lotion, innehållande e-vitamin och aloe vera. Jag har aldrig haft såhär mjuka och lena ben.

Nu ligger jag i soffan inlindad i en filt och kollade på American Funniest Homevideos och har precis ätit en kladdkakemuffins. Ska strax ta fram kyckling ur frysen och skala potatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0